7 Mayıs 2016 Cumartesi

Flaş! EURO 2016'ya gelmiyor!!

Real Madrid ile oynanan Şampiyonlar Ligi yarı final rövanş maçında sakatlanan tecrübeli oyuncu, EURO 2016'da forma giyemeyeceğini açıkladı.

Facebook hesabı üzerinden açıklama yapan Kompany şu ifadeleri kullandı:

"Avrupa Şampiyonası'nı kaçıracağım. Bu benim için çok kötü bir haber. Kendimi çok kötü hissediyorum. Kariyerim adına endişelendiğim için bu kararı verdim.

Çok çalışıyorum ve savaşıyorum.

Sakin ve pozitif kalmaya çalışıyorum. Kendi yolumda devam edeceğim ve her zamankinden daha çok inanacağım.

Arkadaşlarıma güveniyorum. Bizi bu turnuvada gururlandıracaklarına inanıyorum. Şu anda onların resmi olarak en büyük destekçisiyim ve Fransa'da da yanlarında olacağım.

Hastanedeki yatağımdan yazıyorum, asla pes etmeyin."


Kaynak: www.sporx.com

Yazar Hakkında

Yazar bilgileri yazılacak.

0 yorum:

Blogger Editleme by Kodblogcum

Powered By Blogger | Published By Gooyaabi Templates Designed By : BloggerMotion

Top